Přehled základních modulů Dynamics CRM

Platforma Dynamics CRM obsahuje nativně tři základní moduly: obchod, zákaznický servis a v neposlední řadě marketing.

Marketing: lepší přehled o zákaznících a informovanější marketingové investice

Své zákazníky můžete rozdělit do různých segmentů a ty pak následně využít při marketingových aktivitách s uplatněním nástroje workflow. Microsoft Dynamics CRM přináší marketingovým profesionálům nástroje pro následující oblasti:
  • segmentace zákazníků
  • plánování a realizace kampaní
  • výběr a čištění dat
  • tvorba analýz a sestav
  • spolupráce marketingu s prodejem
  • portály pro sdílení informací

Prodej: více zájemců a uzavřených obchodů

Systém nabízí komplexní přehled o zákaznících online i offline a nástroje pro obchodníky, kteří mohou v reálném čase pracovat se zájemci, zjišťovat příležitosti ke křížovému a následnému prodeji a uzavírat tak rychleji více obchodů. Součástí systému Microsoft Dynamics CRM je například:
  • správa zájemců a příležitostí
  • správa kontaktů a obchodních vztahů
  • správa oblastí
  • prognózy a analýzy prodeje
  • přístup offline a z mobilních zařízení
  • rychlý přístup k produktům, cenám a nabídkám

Zákaznický servis: větší hodnota pro zákazníky

Rychlejší reakce na požadavky zákazníků, schopnost vyjít vstříc potřebám klientů a poskytovat efektivní péči přispívají kbudování dlouhodobých, výhodných vztahů se zákazníky. Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce pro následující oblasti:
  • správa kontaktů a obchodních vztahů
  • správa servisních případů a komunikace
  • správa produktů a smluv
  • správa znalostní databáze
  • plánování servisu
  • workflow napříč jednotlivci a týmy
  • výkazy a analýzy služeb


Více informací o Microsoft Dynamics CRM naleznete na stránkách produktu.