Microsoft Dynamics CRM - řízení vztahů se zákazníky

Systém CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes příležitost, prodej až po následnou péči o klienta.

Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta. S moduly Prodej, Marketing a Servis Microsoft Dynamics CRM nabízí funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů. Microsoft Dynamics CRM umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených firemních procesů.


Microsoft Dynamics CRM je dostupné pro nasazení v on-premise i cloudových řešeních, přesně podle vašich potřeb. Existuje také celá řada mobilních aplikací a platforem, které vám umožní pracovat s vašimi daty na cestách a řada nástrojů pro datovou integraci sociálních medií přímo do CRM aplikace (zákaznický servis integrující Facebook nebo Twitter). 

Dynamics CRM však není pouhým produktem, jedná se xRM platformu umožňující se nejen dokonale přizpůsobit konkrétní společnosti na míru, ale umožňuje doplnit libovolné další moduly jako je například projektové řízení (od příležitosti, forecastu nákladů a výnosů, vykazování času na projektech, až po fakturaci a tisk předávacích protokolů), integraci e-shopem, správa pohledávek, call centrum, zákaznický helpdesk, projektové objednávky a mnoho dalších možností užití.

Společnost DevIT poskytuje služby:

  • návrh řešení
  • implementace dle konkrétních potřeb společnosti
  • kustomizace - vývoj workflow, pluginů, nastavení procesů
  • integrace - napojení na externí systémy, ERP (NAV, AX,...), SharePoint
  • vývoj modulů na zakázku