Microsoft Office 365 - kompletní kancelář v cloudu

Kompletní servis při nasazování a migraci současných on-premise řešení do cloudu. Pomůžeme Vám vybrat vhodný plán, spočítáme všechny náklady, provedeme samotnou migraci a 24x7 budeme dostupní na supportní lince.

Office 365 nabízí známé nástroje pro spolupráci a kancelářské nástroje systému Microsoft Office prostřednictvím cloudového řešení. Všichni uživatelé mohou snadno spolupracovat díky přístupu k e-mailu, webovým konferencím, dokumentům a kalendářům, který je k dispozici téměř odkudkoli. Služby Office 365 zahrnují zabezpečení na podnikové úrovni a jsou zaštiťovány společností Microsoft. Jsou nabízeny prostřednictvím řady plánů, které jsou navrženy tak, aby byly plněny jedinečné potřeby vaší organizace – bez ohledu na to, zda jste malá firma nebo nadnárodní podnik.

Hlavní výhody

  • Sada aplikací Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, OneNote, Access, Publisher, Lync)
  • Aplikace Office Mobile pro mobilní zařízení
  • Exchange Online E-mail: 50 GB prostoru pro e-maily každého uživatele
  • Mobilní přístup k vašemu e-mailu z tabletů i chytrých telefonů s operačními systémy iOS, Android, Windows Phone nebo BlackBerry.
  • Snadná administrace a přidávání uživatelů.
  • Pokročilá anti-spamová ochrana.
  • Sdílení kalendářů s ostatními.
  • Dostupnost služby 99.9% času.
  • Neustále zálohovaná služba zajistí fungování vaší firmy i v případě nenadálých událostí.
  • Měsíční platby za uživatele (zaměstnance)

Součásti (volitelné)

  • Exchange Online - každý uživatel získá poštovní schránku o kapacitě 50 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 25 MB.
  • SharePoint Online - úložiště dokumentů, portál týmové spolupráce, databáze znalostí, firemní agendy zajišťující správný a zdokladovatelný tok informací (schvalování dovolených, objednávek, faktur, projektový management)
  • Lync Online - můžete pořádat online schůzky s podporou zvuku a videa, sdílení obrazovky jedním kliknutím a konferenčních hovorů ve vysokém rozlišení.
  • Project Server Online - řízení projektů, nákladů, kapacity zdrojů, evidence smluv a veškeré projektové dokumentace
  • Dynamics CRM Online - komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta


Pomůžeme Vám s nasazením a migrací kompletní on premise infrastruktury do cloudu, již nikdy nebudete muset řešit nefunkční HW/SW, nákup licencí a obnovu starých serverů, platit vysoké účty za elektrickou energii. Vždy budete používat aktuální poslední verzi vašeho oblíbeného SW! Vaše náklady na IT budou navíc vždy pod kontrolou a jednoduše předvídatelné.


Společnost DevIT poskytuje služby:

  • návrh řešení
  • implementace dle konkrétních potřeb společnosti
  • kustomizace - vývoj workflow, pluginů, nastavení procesů
  • integrace - napojení na externí systémy, ERP (NAV, AX,...), SharePoint
  • vývoj modulů na zakázku
  • branding dle corporate image